PLES / DELAVNICE, IZOBRAŽEVANJA

 

34. Zimska plesna šola 2019 v Mariboru

Maribor, 22. - 25. februar 2019

 

DELAVNICE in PEDAGOGI

ZASUK SODOBNEGA PLESA  I & NENEHNO PADANJE PLESA II  – Neus Barcon Roca & Matevž Dobaj

ZASUK SODOBNEGA PLESA  I (+9/12)

Zasuk je primeren za novo obetavno generacijo plesnih učencev, ki želijo spoznati in / ali poglobiti svoje znanje v plesu. Ukvarjali se bomo predvsem z našo energetsko učinkovitostjo. Kako lahko delamo manj, da naredimo več. Kako lahko vidimo naš ples drugače, ne glede na to kateri stil plesa nam je ljubši. Poglobili bomo naše znanje o vrtenju, padanju, podpori tal, toku, intenzivnosti in prenosu teže in vse skupaj združili v hitrih plesih skozi prostor. Vse, da bi lahko leteli v naših skokih, drseli po tleh kot olimpijski drsalci in se sukali v neskončnost.

NENEHNO PADANJE PLESA II  (14+)

Naš ples se začne v tišini. Po določenem času, ko smo dovolj tihi in ne čutimo potrebe, da bi se premaknili, bomo nenehno padali v prostor z uporabo naše teže. Skozi različne naloge bomo raziskovali dani trenutek s ciljem, da se povežemo s plesom v svoji polni obliki. S poglobljenim znanjem anatomije bomo ponovno obiskali naš občutek za postavitev telesa in nadaljevali z raziskovanjem pojmov kot so vrtenje, pospeševanje, zložljivost, ravnotežje in razširitve. Kasneje bomo naše delo prevedli v kratke plesne fraze, lahkotno v tla in nazaj. S hitro spiralo se bomo premikali skozi prostor in izkoristili veselje te kinetične izkušnje. S poudarkom na raziskovanju naših "tridimenzionalnih - večplastnih" teles bomo skupaj preživeli čas, opazovali naše zmogljivosti in testirali naše obstoječe znanje.

NEUS BARCONS ROCA

NEUS BARCONS ROCA je plesalka, koreografinja in pedagoginja iz Španije. Po diplomi na Institut del Teatre (Barcelona) je odšla v New York, da bi pridobila novo znanje v različnih plesnih stilih. Neus je kasneje diplomirala na SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance) in bila gost v plesni skupini Bodhi Project.

Trenutno dela z Britta Lieberneknecht company in Karen Bößer (DE). Med drugimi je sodelovala tudi z Isabello Soupart, Nigelom Charnokom, Nazanin Fakoor in Olgo Álvarez. Aktivna je v raziskavah improvizacije in performativnosti v Bruslju, je del organizacije Artist Commons in je bila članica raziskovalnega programa Ultima vez. Koreografsko sodeluje z Matevžem Dobajem in poučuje v Belgiji, Španiji in Sloveniji.

MATEVŽ DOBAJ

MATEVŽ DOBAJ je slovenski plesalec in koreograf. Po zaključku študija na Medicinski univerzi v Mariboru se je šolal na Salzburški plesni akademiji (SEAD). Matevž nadaljuje svoje izobraževanje v različnih mestih v Evropi - v tem trenutku ga še posebej zanimajo somatske prakse in body-work. Skozi učenje in delo tako izpopolnjuje svoj koreografski /plesni jezik. Sodeloval je s številnimi koreografi in skupinami. Med drugimi: Les gens d'uterpan, Francesco Scavetta, Bud Blumenthal / Hybrid,Dieter Difurne, Iñaki Azpillaga… Z Neus Barcons Roca že več let ustvarja nove plese in poučuje v Belgiji, Španiji in Sloveniji.

More: www.matevz-neus.comhttps://vimeo.com/170652322

CONTEMPORARY DANCE TECHNIQUE III” & KONTAKTNA IMPROVIZACIJA – Milan Kozánek

Delavnici bosta potekali v angleščini in zato opisa ne prevajamo.

CONTEMPORARY DANCE TECHNIQUE “Embodying Now” 

That is the goal of the technique? Where does the source of the dancer's art spring from? What is behind the dance form?

This class is focused on using the nature of the movement by understanding bone structure and 19 movement centres. Concetrating on the perception of mutual motion relations, physiodynamic of the body, rather than using the judgmental mind. It combines somatic work with technique and improvisation to direct the dancers towards the performability of the body. In the class you learn to listen to the innate instincts and then use them in movement, discovering and developing chain reactions which our body allows within search of the new movement possibilities.

CONTACT  IMPROVISATION

The workshop of contact improvisation is focused on discovering organic and holistic work with the body. On understanding nature of physio-dynamics of the body and utilizing the forces of skeletal structure during work in contact. We will achieve it by studying the equilibrium of the upper and lower centers of gravity of the body and by working and connecting with 19 movement centers. Movement and dance in contact will not only focus on physical principles and matter, but we will connect physical work with the knowledge of energy and energetical centers. Last but not least, we will focuse on the consciousness work with the mind. Contact improvisation will teach us better perception of ourselves, better perception of the surrounding world, situations, atmosphere. It will teach us skills such as sense for a space and time.

MILAN KOZÁNEK (SK)

MILAN KOZÁNEK holds a master’s degree from the University of Performing Arts in Bratislava. Since graduating he has worked as an independent choreographer and teacher. Milan has developed his own system of teaching over more than twenty years of researching and teaching at institutions such as Salzburg Experimental Academy of Dance (SEAD), Tanz Quartier Wien, Konservatorium Wien University /AT, Northern School of Contemporary Dance at Leeds /UK, TIP - School for Dance and at many other dance institutions. In 1996, he founded the Dance Company Artyci together with Zuna Vesan Kozánková. They have created 14 dance pieces, which were presented in Slovakia and abroad. (Germany, Austria, Poland, Czech Republic, Hungary, Canada, Thailand, China...). From 2010 he has developed intensive artistic collaboration and exchange with creators and theater performers focused on connection between physical theater, movement, dance, text and voice. He has been part of many theater research projects with theater artists from companies and institutions like Studio Matejka/PL, Teatr Piesn Kozla/PL, Res Ratio Network/GR, Honey and Dust/SK. Alongside his work in dance, Milan continues to develop his skills and artistic qualities through the study of Chinese and Japanese calligraphy, intuitive archery and through taking part in workshops with Sam Chin, master and co-founder of a new martial art form I Liq Chuan. More: https://www.youtube.com/watch?v=NrLqHsWE-qc; https://www.youtube.com/watch?v=3CqJHMlSOXghttps://www.youtube.com/watch?v=7e9lwzEAioo

CONTEMPORARY DANCE I & II - Alicia Paulina Ocadiz Arriaga

Delavnici  bosta potekali v angleščini in zato opisa ne prevajamo. Dance has always been a reflection of the identity and culture of those who do it, through this art, feelings and thoughts make communion with the body giving as result impulses that release the soul.

With this workshop, I intend to find out and show the dance identity of all students regardless of their technical level.

CONTEMPORARY DANCE I

This workshop has no specific level , it will work according to individual possibilities and different qualities of movement, thereby achieving evade the limitations of high dance requirements, proposed on the contrary potentiating the strengths of each dancer.

The class time will be distributed as follows :  First hour will be a  technical class where we will explore elements of Release Technique, Flying low, Passing Trough, Counter Technique, Limon and Contact Dance.

This will be very useful to develop the coordination, strength, flexibility, laterality, spatial awareness and body awareness of all the students.

CONTEMPORARY DANCE II

In this process, students will learn several  technical - creative - interpretive elements derivatives of contemporary dance. This will provide them the necessary tools for developing a creative process that leads them to know their body and establish an intimate dialogue within themselves. We will focus on movement qualities, the use of the space and time in order to discover the narrative of the dance: movement as a non verbal communication. The relationship with the music will be also a main focus for this advance class, the use of polyrhythm in the body, and the music as a tool to improve the dance technique.

ALICIA PAULINA OCADIZ ARRIAGA

ALICIA PAULINA OCADIZ ARRIAGA, MA, received her master’s degree in Dance and Motion Arts in 2015. Her topic was researching the meeting points between Indonesia and Mexico at the San Antonio Catholic University of Murcia in Murcia, Spain. She graduated in Contemporary Dance from the National School of Classical and Contemporary Dance of Mexico and is a certified dancer at the prestigious Rotterdam Dance Academy, CODARTS, in Rotterdam, Holland, and the Beijing International Arts School in Beijing, China. She has performed as a choreographer, dancer and circus artist in various stages, theatres and festivals in countries such as Mexico, Holland, France, Costa Rica, Panama, Spain, Slovenia and China. She has been a member of the 2Move Dance Company (Holland), NANA + NA (Panama), Foco al Aire Producciones (Mexico), Ashley Meeder Movement Project (USA), Circus Kansky (Slovenia) and other independent collectives. In 2009 she won the "Mexico City Youth Award", which put her on the list of young talents of the city government, and in 2010 she won the Niewe Maan award for creating and executing the best show for Gallery within the Framework of the Museum Nacht, in Rotterdam, Holland.

FOLLOW THE FLOW  I & II/ SLEDITI TOKU – Urša Rupnik

Urša Rupnik poučuje avtorsko obarvano sintezo sodobnih in modernih plesnih tehnik, obogateno z lastnimi plesnimi izkušnjami in svojimi principi ustvarjanja. Kot dolgoletna asistentka in plesalka uveljavljenega ameriškega koreografa in pedagoga Joa Alegada pri svojem delu izhaja predvsem iz metode Alegado Movement Language, ki se napaja v gibu rok in dlani. Te se kot vodilo za gibanje celotnega telesa povezujejo z viri energije znotraj telesa in se nato projicirajo navzven v prostor. Uršin klas se začne s preprostim, a dinamičnim ogrevanjem; ozaveščanjem in prebujanjem celotnega telesa z delom v parih, skupinah ali posamično. Temu sledijo strukturirane vaje na tleh, gibalne fraze v vertikali in prostorske kombinacije, ki jih nadgradi z zaključno plesno kompozicijo oz. koreografijo. Ta je sestavljena iz tehnično prej predelanih plesnih elementov, motivov in principov gibanja. Pozornost se pri Uršinih klasih usmerja na gibanje in postavitev hrbtenice, kompleksno koordinacijo rok, nog ter trupa. Vpeljuje se prizemljenost ter hkratno vpetost v zrak in prostor. Urša poudarek daje plesnosti, muzikalnosti, mehkobi in pretočnosti gibanja in prehajanja med vertikalno in horizontalno ravnjo ter izrazni interpretaciji plesnega materiala. Urša vas vabi, da na tej delavnici skupaj ujamete in zajezdite val fluidnega gibanja in se na njem podate na dinamično potovanje skozi prostor in čas.

URŠA RUPNIK

URŠA RUPNIK je univ. dipl. kulturologinja in dipl. plesalka in koreografinja. Kot samostojna plesna ustvarjalka sodeluje s pomembnejšimi slovenskimi koreografi in drugimi umetniki; v okviru društva Studio za svobodni ples ustvarja avtorske solistične in skupinske plesne projekte; deluje v plesnem kolektivu Benko-Jamnikar-Križič-Rupnik ter v tandemu z Lizo Šimenc. Že skoraj desetletje je asistentka koreografije in delavnic svetovno uveljavljenega ameriškega plesalca, koreografa in pedagoga Joa Alegada (mdr. Vienna International Dance Festival ImPulsTanz) ter članica njegove mednarodne plesne skupine Jalegado Dance Company. Izhajajoč iz njegove metode Alegado Movement Language poučuje lastne plesne delavnice in tečaje, tako v Sloveniji kot v tujini. Je habilitirana asistentka za plesno izražanje na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani in habilitirana višješolska predavateljica za sodobne plesne tehnike na Višji baletni šoli Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani, kot pedagoginja za sodobne plesne tehnike sodeluje tudi z Akademijo za ples v Ljubljani. Urša je prejemnica listine Mete Vidmar, njene plesalke pa prejemnice najvišjih odličij na državnem in mednarodnem tekmovanju Opus 1 – plesna miniatura.

ENTER THE SPIRAL: acrobatic flow & PERPENDICULARITY: the art of hand balancing – Katjuša Kovačič & Nikola Orešković

ENTER THE SPIRAL: acrobatic flow

Tema Fluid balance- creative acrobatics programa, kjer povezujemo dinamične akrobatske elmente s plesnimi tehnikami v neskončno potovanje spirale našega gibalnega sistema. Inspiracijo za to temo črpava iz svojega znanja sodobnega plesa, capoeire, akrobatike in cirkusa; na delavnici se boste naučili kako ustvarite svojstven in tekoč flow iz naučenih gibalnih principov in plesnega besednjaka, ki ga že utelešate. Katjuša in Nikola vam kompleksne gibalne sekvence  predata v enostavnih in postopnih elementih in s tem akrobatiko približujeta čisto vsem,  ne glede na predznanje.

Segmenti delavnice: 

- gibanje na vseh štirih (variacije)

- tranzicije: obrati, skoki, padci

- talne tehnike: prevali, povaljke, plazenje, plesni roli

- dinamična akrobatika: kolo (variacije), monkey flip, butterly skok, most (variacije/prehodi), PDM/1990

- spiralni obrat na rokah

- spajanje elementov v lasten flow

Koristi programa:

- zavedanje ravnotežja in postura telesa

- dinamična fleksibilnost

- amortizacija in suspenzija gibanja

- dvostranska fluidnost in agilnost

- nadzor in mehkoba gibov

- prostorsko telesna percepcija

- fokus uma in telesa

- spodbujanje delovanja telesnih sistemov

- kreativno razmišljanje in samosvoja izraznost

Poškodbe, starost in druge fizične prepreke niso ovira za obisk delavnice; cilj je razviti individualen gibalni potencial vsakega udeleženca. Primerna je za začetnike in izkušene gibalce (plesalci, joga, pole dance, fitnes, borilne veščine itd...)

PERPENDICULARITY: the art of hand balancing 

Raziskovali bomo različne pristope na temo stoje na rokah preko različnih gibalnih veščin (cirkus, gimnastika, capoeira, kontorzionizem, joga in sodobni ples). Tečaj je še posebej primeren za začetnike saj bomo postopoma pristopali k različnim segmentom delavnice, tudi bolj izkušeni bodo dobili dodatne naloge.

Segmenti delavnice: 

1. PRIPRAVA:

- ogrevanje in programiranje telesa za inverzno pozicijo

- poudarek na ramenih in trupu 

2. POZICIONIRANJE:

- dlani/ramena/trup

- izpostavljanje najpogostejših napak in kako se jim izogniti

3. VSTOPANJE:

- s pomočjo drugega, uporaba zidu

- dinamični vstop ( stena in v prostoru)

- z uporabo različnih točk ravnotežja (na glavi/podlahti/qdr/krokodil) 

4. STOJA V PARTNER AKROBATIKI:

- tranzicije in statične pozicije v dvoje/troje

Koristi:

Prakticiranje stoje nam pomaga pri razumevanju svojega telesa in premagovanju strahu pred novim in drugačnim. Razvija mobilnost in moč ramenskega sklepa in ojača celotno telo.

Stoja na rokah se je v različnih starodavnih kulturah razvijala na svojstven način. Nekaj primerov: treniranje vojakov v starodavni Grčiji, poslikave v starem Egiptu prikazuje plesalce, ki so izvajali stojo;

Kitajska akrobatika ima 2500 staro tradicijo (Han dinastija) in je sprejeta kot nacionalna umetnost; v hinduistični kulturi je stoja del prakse joge, je del bazičnega treninga v mnogih borilnih veščinah (Capoeira, Shaolin kung fu, Judo, Jiu jitsu...) saj krepi celotno telo.

Poškodbe, starost in druge fizične prepreke niso ovira za obisk delavnice; cilj je razviti individualen gibalni potencial vsakega udeleženca. Primerna je za začetnike in izkušene gibalce (plesalci, joga, pole dance, fitnes, borilne veščine, itd...)

KATJUŠA KOVAČIČ

KATJUŠA KOVAČIČ pedagoginja, profesorica capoeire, plesalka, ulična umetnica, akrobatka in performerka. Svobodna umetnica, ki sodeluje z umetniki iz različnih disciplin in svoje znanje in izkušnje spaja v edinstven telesni izraz, ki ga učencem predaja v sklopu programa Fluid balance- creative acrobatics (kreativna akrobatika). Z gibom se ukvarja od svojega petega leta, na začetku preko izraznega plesa in improvizacijskega gledališča, kasneje preko sodobnega plesa in fizičnega gledališča. Od 2004 se ukvarja z uličnim gledališčem in cirkusom; med drugim je končala enoletno intenzivno šolanje na Mednarodni umetniški šoli na Kitajskem ter diplomirala na Šugla (šola uličnega gledališča). Od 2006 se aktivno ukvarja s capoeiro;  leta 2013 je postala prva inštruktorica v Sloveniji. Redno poučuje klase in delavnice: fluid balance, ulično gledališče (gib v prostoru) in capoeiro (odrasli, otroci in osebe z invalidnostjo). Sodeluje z naslednjimi posamezniki in društvi: Branko Potočan, Alicia Ocadiz, Nikola Orešković, Urša Rupnik, Liza Šimenc, Manca Uršič, gledališče Ana Monro, JSKD, Capoeira Balanco da Meai Lua, Sezam, Mesto žensk, Amazonas. Katjuša je performerka in koreografinja v samostojnih ter skupinskih produkcijah in redno sodeluje na mednarodnih festivalih in drugih dogodkih.

NIKOLA OREŠKOVIĆ

NIKOLA OREŠKOVIĆ, pedagog, profesor capoeire, plesalec, akrobat, kaskader in performer. Nikola ima dolgoletne izkušnje kot učitelj, inštruktor in performer. Sodeluje z umetniki iz različnih žanrov. 14 let je treniral taekwondo (stopnja mojstra 3. dan), je soustanovitelj in član prvega hrvaškega Martial Arts Tricks demo team-a "X-OUT". Poleg tega se aktivno ukvarja z  handbalancingom, cirkusom/akrobatiko,capoeiro, gimnastiko in sodobnim plesom (sodeluje s Snježano Abramović Milković, Ivo Nerina Sibila, Žakom Valento ...). Znanja in izkušnje iz različnih veščin spaja v samosvoj sistem treninga in delavnic v sklopu programa Fluid balance- creative acrobatics (kreativna akrobatika). Od leta 2002 kot prvi hrvaški inštruktor aktivno poučuje capoeiro (odrasle in otroke) v hrvaškem društvu Amazonas, kjer organizira tudi klase fluid balance. Od leta 2009 se aktivno ukvarja kaskaderstvom. Je zunanji sodelavec na oddelku za akrobatiko Fakultete za kineziologijo v Zagrebu ter član IMRC-a (Integrated Movement Research Collective), UPUH-a (Združenje hrvaških plesnih umetnikov) in HDFD-a (Združenje hrvaških filmskih umetnikov). Ustvarja avtorske predstave z različnimi umetniki (Katjuša Kovačič, Iva Nerina sibila, Urša Rupnik, Liza Šimenc, Tena Kostanjšek,...).

AFROSODOBNI PLES – Maša Kagao Knez

AFROSODOBNI PLES

Po dolgoletnih pedagoških, koreografskih in plesnih izkušnjah, je Maša oblikovala sodobni plesni klas, v katerem povezuje sodobne plesne tehnike in principe zahodnoafriških plesov (fluidnost, muzikaličnost, ritmičnost..). Preko vaj in plesne kombinacije želi plesalce spodbujati k nadgrajevanju njihovega plesnega izraza in poglabljanju senzibilnosti v plesni interpretaciji. Klas je namenjen plesalcem, ne glede na njihovo plesno usmerjenost, saj se posveča različnim kvalitetam (zavedanje in odzivnost telesa, jasen vzgib za gib, preciznost in usmerjenost giba, osredotočenost v danem trenutku..), ki omogočajo pretočnost in večjo amplitudo giba ter svobodnejšo, polnejšo in iskreno plesno izvedbo. 

MAŠA KAGAO KNEZ 

MAŠA KAGAO KNEZ (1978) je plesalka, koreografinja, plesna pedagoginja in gledališka ustvarjalka. Z uprizoritvenimi umetnostmi se je srečala že kot otrok skozi delo svoje mame, plesalke in koreografinje Jasne Knez. Maša se je izobraževala pri številnih mentorjih doma in v tujini ter leta 2006 diplomirala na šoli Georgesa Momboyeja za tradicionalne in sodobne afriške plese v Parizu. Septembra 2013 je diplomirala na Akademiji za ples v Ljubljani. Kot plesalka, igralka in koreografinja sodeluje tako z institucionalnimi gledališči kakor tudi z neodvisnimi producenti. Leta 2009 je s plesalko Dalando Diallo in glasbenikom Damirjem Mazrekom soustanovila kulturno umetniško društvo Baobab, ki deluje na področju plesa, glasbe in gledališča. Od leta 2015 je umetniška direktorica zavoda Studio25 in vodja Plesnega studia XXV, obenem pa (so)ustvarja plesne predstave. Zadnja v nizu številnih predstav je nastala v letu 2017, Koncert za Mam. Leta 2016 sta z glasbenikom Muratom ustvarila duet LakeLess in osvojila 3. nagrado na XX. Festivalu koreografskih miniatur v Beogradu. Mašino pedagoško in koreografsko delo temelji na raziskovanju gibalnega materiala, v katerem se različne plesne tehnike ter gibalni motivi afriške plesne tradicije prepletajo, dopolnjujejo in preoblikujejo v avtorski plesni izraz. Leta 2013 je kot plesalka prejela nagrado Ksenije Hribar.   http://masakagaoknez.com/ 

PLESOGIB (+/- 40) – Igor Sviderski

PLESOGIB

PLESOGIB je raziskovalno in ustvarjalno zasnovana plesna ura. Vsebuje elemente, ki so prevzeti in gibno zasnovani iz različnih konceptov ustvarjalnega, izraznega plesa ter sodobnih plesnih tehnik. Povežemo jih z uporabo metode plesne improvizacije, z raziskovanjem lastnega gibalnega besednjaka po prostoru in v času, v vertikali in horizontali ali pa tudi nekje vmes.

K temu mozaiku plesa in giba dodamo tudi osnovne elemente aerobne vadbe, vaj za raztezanje in sprostitvenih vaj. Za osredinjanje naše pozornosti in ozaveščanje funkcije solarnega pleksusa  se dotaknemo osnov talne plesne tehnike s kančkom Butoh plesa v povezavi s tibetanskimi vajami pomlajevanja in joge za fleksibilnost, vitalnost, moč in vzdržljivost. Če dodamo še nekaj dobre volje in smeha, razburljivosti rdeče, vijoličaste in rumene barve kot izhodišča za improvizacijo: energija, dihanje, moč, dobite ustvarjalno, svobodno in razburljivo plesno izkušnjo. PLESOGIB zaključimo s sproščanjem in umirjanjem telesa in uma.

Tečaj je namenjen vsem, ki bi si po 40. letu starosti želeli raziskovati še neodkrite ali morda tudi pozabljene pokrajine plesnega ustvarjanja in ponovnega raziskovanja telesnih(z)možnosti. Plesno predznanje in pridobljene veščine za plesno improvizacijo so dobrodošle niso pa pogoj za obisk.

IGOR SVIDERSKI

Plesalec, koreograf in plesni pedagog Igor Sviderski, magister umetnosti giba, je s svojim ustvarjalnim in pedagoškim delom na področju sodobnega plesa in uprizoritvenih umetnosti prisoten vse od leta 1989. Kot plesalec in koreograf je sodeloval in sodeluje s številnimi domačimi in tujimi plesnimi in gledališkimi ustvarjalci na področju plesa, gledališča in performansa. Kot plesni pedagog soustvarja izobraževalni in umetniški program sodobnega plesa z različnimi plesnimi centri doma in v tujini. Poučuje predmet gibalna delavnica na Gimnaziji Nova Gorica, v okviru Umetniške gimnazije gledališke in filmske smeri ter vodi in poučuje plesne ure sodobnih plesnih tehnik v Plesnem studiu Intakt in plesno ustvarjanje na Akademiji za ples in Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo, v obliki plesnih delavnic in seminarjev. Je prejemnik štipendije »Dance Web«, nagrad »Zlata ptica« in »Plaketa Mete Vidmar« za dosežke in prispevek k razvoju in uveljavljanju slovenske plesne kulture. Trenutno, poleg plesnega, koreografskega in pedagoškega dela opravlja delo državnega selektorja za področje plesa. Svoje mentorsko in pedagoško delo že vrsto let dopolnjuje z vlogo svetovalca za gib na področju uprizoritvenih umetnosti, s fokusom na sodobno-plesnih, plesno-gledaliških in performativnih uprizoritvah.

PLESNA DELAVNICA ZA OTROKE in DELAVNICA ZA MENTORJE – Saša Lončar

PLESNA DELAVNICA ZA OTROKE OD 5 DO 7 LETA:  DVA LETEČA IN EN BOS – »LABIRINT«

Tokrat vas vabim na potovanje po labirintu. Potovanje skozi prostore, ki so že ustvarjeni in so nam že zelo znani, in tiste, ki jih bomo odkrili v lastni domišljiji. Kako vstopamo v prostore in kako jih dojamemo, je izkušnja, ki buri človeško domišljijo in s tem ustvarja nove prostore v našem umu, ki dopušča neomejene razsežnosti.

- Zavedanje prostora

- Osebni prostor

- Prostori med mislimi

- Predmeti v prostorih

- Namišljene prijatelje in mnogo neopredeljivih in neopisljivih svetov lahko odkrijemo, če si dopustimo... prostor.

SAŠA LONČAR

SAŠA LONČAR je priznana plesna pedagoginja in koreografinja, ustanoviteljica in umetniška vodja KD Qulenium v Kranju in Ljubljani. Vsako leto organizira festival odrske umetnosti Kalejdoskop in raziskovalno-ustvarjalni poletni tabor mladih na Mašunu. Skozi ustvarjalne procese z bujno domišljijo, odprtostjo, drznostjo, odličnim občutkom vodenja, spodbuja otroško plesno ustvarjalnost in bogati njihovo osebno gibalno izraznost. S svojimi plesalci sodeluje na pomembnih prireditvah in festivalih doma in v tujini (Francija, Indonezija, Indija, Hrvaška, Danska, Srbija).  Za umetniške ustvarjalne in pedagoške dosežke je prejela plaketo Mete Vidmar. 

UTELEŠENA ANATOMIJA IN JOGA – Snježana Premuš

UTELEŠENA ANATOMIJA IN JOGA 

UTELEŠENA ANATOMIJA IN JOGA je vadba, ki senzibilizira telo, ter  nas s somatskim pristopom, ki je telesu prijazen, uči poslušati, kaj potrebujemo in kako se na to odzovemo. Tako lažje pristopimo k različnim formatom dela, naj si bodo to plesni klas, joga ali raziskovalno delo. Na vadbi bomo združili znanje utelešene anatomije z delom v asanah. Bazirana bo na osnovnem principu: podpora omogoča gibanje. Plesalcem ta način dela omogoči več stabilnosti v dinamičnem gibanju, hkrati pa razvija tudi dinamično razumevanje stabilnosti. Tako se globoko ogrejemo, spodbujamo fleksibilnost in gradimo moč, kar so prvine, ki so pomembne za gibanje brez napora. 

SNJEŽANA PREMUŠ 

SNJEŽANA PREMUŠ  (1973) je po začetkih v Plesni Izbi Maribor leta 1998 magistrirala na London Contemporary Dance School iz sodobnega plesa in koreografije. Leta 2012 je v Berlinu zaključila študij utelešene anatomije in joge, s principi body mind centering. Kot plesalka je sodelovala z mnogimi znanimi umetniki v koreografskih raziskavah, improvizacijskih festivalih in projektih: M. Tompkins, D. Zambrano, J. Hamilton, L. Nelson, I. Kovač, E. Claid, V. Globokar, Ivana Jozić, Elena Alonso, Mateja Bučar. Med njene najodmevnejše avtorske predstave sodi Ozvočeno telo  z berlinskim glasbenikom Ignazom Schickom ter serija predstav Zgodbe o telesu. Od 2009 sodeluje v kolektivu Federacija in je z A. Podrzavnik in G. Kamnikarjem soustanoviteljica zavoda Federacija ter od leta 2012 njegova direktorica. V letih 2009 - 2014 se je posvečala kolektivnim projektom, pedagoškemu delu ter avtorskemu projektu Fizične manifestacije, za katerega je v letu 2017 prejela nagrado Ksenije Hribar za koreografsko delo.

DODATNA PONUDBA

TRADICIONALNA KITAJSKA MASAŽA - Darinka Brešar: 

Vse dni v času ZPŠ,  po predhodnem naročilu v info pisarni ZPŠ, Karantena, www.darinka-tuina.si

 

DODATNE INFORMACIJE IN KONTAKT

 

 

 

 

Minka Veselič Kološa

strokovna svetovalka za ples

Tel: +386 (0)2 23 42 110 Tel: +386(0)2 23 42 116 Faks: +386(0)2 23 42 112 E-pošta: minka.veselic@jskd.si spletna stran: www.jskd.si, www.zimskaplesnasola.si.

 

 

 

prijavnica